Obserwatorzy

niedziela, 22 kwietnia 2012

Wyniki konkursu!

Z wybraniem zwycięzcy miałam ogromny problem. Wszystkie Wasze odpowiedzi były świetne i bardzo Wam za nie dziękuję. Musiałam jednak wybrać jednego zwycięzcę i po dłuuugim namyśle, mam przyjemność ogłosić, iż została nim...

minthema
 
Zaraz wyślę do Ciebie maila. Mam nadzieję, że otrzymam odpowiedź:)

Bardzo żałuję, że przewidziałam tylko jedną nagrodę... Jednak mam zamiar to naprawić za jakiś czas, gdy nastąpi dłuuugo oczekiwany przypływ gotówki. Wtedy wylosuję nagrodę dodatkową pośród osób, które brały udział w tym konkursie. Tak więc bądźcie czujne, albowiem nie znacie dnia, ani godziny;)


Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie!:)

7 komentarzy:

  1. przeczytałam właśnie jej odpowiedź i się wzruszyłam, w pełni zasłużona nagroda! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i zabieram się do czytania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W pełni zasłużona nagroda, wzruszająca historia...

      Usuń
  3. Gratuluję :) Zasłużona nagroda :D

    OdpowiedzUsuń