Obserwatorzy

wtorek, 22 maja 2012

Golden Rose odżywka z wapniem i proteinami mleka

Właściwie to za bardzo nie wiem dlaczego ten produkt znalazł się akurat w mojej paczce testerki, gdyż moje paznokcie są w dobrym stanie i w ankiecie także to uwzględniłam... Jednak jak już ową odżywkę dostałam i przez dłuższy czas stosowałam, to wypadałoby kilka słów o niej napisać. Jednak od razu zaznaczam, że moje paznokcie nie sprawiają już właściwie żadnych problemów, więc właściwie odżywka ta nie miała w moim wypadku możliwości się wykazać....


Odżywka zamknięta jest w prostokątnej buteleczce z białą, również prostokątną nakrętką. W środku znajdziemy 12 ml produktu. Pędzelek jest bardzo fajny, dobrze się nim maluje. Konsystencja też jest w porządku, produkt bardzo szybko wysycha.
Coś co mi się bardzo podoba w tej odżywce, to efekt, który daje ona na paznokciach. Jak widzicie na zdjęciu (wybaczcie masakryczne skórki:)) daje ona efekt takiej mlecznej poświaty. Mi się on bardzo podoba i dzięki temu, jest to jedna z niewielu odżywek, którą przez dość długi czas nosiłam zupełnie solo. Czasami nakładałam na nią lakier, co na szczęście nie kończyło się odbarwieniem płytki paznokci.
Co do działania tejże odżywki... Jak już wspomniałam: ciężko mi go ocenić ze względu na dość dobry stan moich paznokci. Zapewnić mogę o jednym - odżywka nie sprawiła, że stan ten się zmienił. Zawsze jest to jakiś plus, gdyż "odżywek" , które zamiast pomagać szkodzą, myślę, że na naszym rynku znajdziemy wbrew pozorom całkiem sporo;)

18 komentarzy:

  1. dobrze, że sa odżywki, na które można nakładać zwykly lakier. Kiedyś miałam coś na bazie olejku, który nawet owym lakierem nie był i strasznie sie męczyła, bo lubie mieć fajnie pomalowane paznokcie..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, taką to też bodajże jedną miałam i była tragiczna:P

      Usuń
  2. Może być nieszkodliwa :))

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię odżywki z eveline, szczególnie tę 8in1 i póki co nie szukam innych. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tą odżywkę to ostatnimi czasy wszędzie widzę, więc coś w niej musi być;)

      Usuń
  4. ja na razie testuję La Rosę, którą kiedyś polecałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać więc jak Ci się sprawuje, gdy będziesz już mieć o niej jakieś zdanie wyrobione:)

      Usuń
  5. ja póki co pozostaję przy Eveline, które mają sporo wad, ale jedna k są już sprawdzone i w jakiś sposób spełniają moje oczekiwania. Boje się szukać dalej, że wyrzucę pieniądze w błoto..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście odżywki do paznokci w większości raczej mają w miarę przystępne ceny:)

      Usuń
  6. ja obecnie stosuje kilka odzywek na przemian;) Tej tam nie ma;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może warto kiedyś spróbować i tej;)

      Usuń
  7. Miałam ją kiedyś i lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wygląda ciekawie, myślę, że na moich paznokciach sprawdziłaby się jeszcze lepiej, bo mam plamki :/

    ale jakoś nie mogę się przemóc, to chyba przez niektóre lakiery GR, które dla mnie są niefajne, długo schną itd, a także przez pudła do testowania, bo widzę je u innych i - ble.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też mam plamki na paznokciach i nawet na tym zdjęciu je troszkę widać:)
      U mnie lakiery GR się dość dobrze sprawdzają w sumie... A pudła oglądam, bo na szczęście każdy dostał coś innego do testów, więc nie ma aż takiego przesycenia;)

      Usuń
  9. Ja nie mam problemów z moimi pazurkami,odpukać w niemalowane ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już na szczęście także nie (również odpukać;P)

      Usuń