Obserwatorzy

wtorek, 1 maja 2012

Nowa współpraca...

Dzisiaj kolejna krótka notka, gdyż pogoda za oknem nie pozwala na siedzenie w domowym zaciszu. Natomiast jako że wczoraj odebrałam z poczty przesyłkę, na którą już jakiś czas czekałam, a której zawartość była dla mnie pewnego rodzaju niespodzianką, postanowiłam Wam pokazać co otrzymałam do testów od portalu urodaizdrowie.pl....


W paczce znalazłam:
  • łagodzący krem pod oczy firmy Sylveco
  • łagodzący krem po depilacji od Perfecty
  • szampon z odżywką do wszystkich rodzajów włosów z serii Naturia od firmy Joanna
  • przeciwzmarszczkowa odmładzająca kolagenowa maska dla cery tłustej i mieszanej od BeautyFace


Jak widzicie więc, przede mną bardzo ciekawe i przyjemne testy, które już powoli zaczynam. Nie mogę się doczekać ich wyników:)
Przy okazji bardzo dziękuję pani Małgorzacie za udostępnienie mi kosmetyków do testów:)


A czy Was coś z tej paczki zaciekawiło?:)

19 komentarzy:

  1. O tak,zdecydowanie zaciekawił mnie szampon z odżywką z Naturii.;)
    Gratuluję współpracy,bo w paczce znalazły się same ciekawe produkty :)
    Czekamy na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, szampon wygląda ciekawie, a do tego jest wręcz ogromny:D

      Usuń
  2. jestem ciekawa maski i czekam na recenzję :) zapraszam do mnie na rozdanie urodzinowe http://madak6c.blogspot.com/2012/04/urodzinowe-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maska jak dla mnie, w opakowaniu, wygląda przerażająco:D

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o krem pod oczy, to właśnie on mnie najbardziej ciekawi:)

      Usuń