Obserwatorzy

wtorek, 8 maja 2012

OPI - Absolutely Alice

Dzisiaj przedstawię Wam kultowy wręcz lakier, który cudem udało mi się zdobyć i to za jedyne 19 zł. Och, jakże się cieszę  z tego zakupu. Teraz jeszcze by się przydało, żeby ktoś Mad As a Hatter za tyle wystawił:P Ach, marzenia:)


Absolutely Alice ma fajną, dość rzadką konsystencję. Dobrze rozprowadza się go na paznokciu, ale trzeba to robić dość dokładnie, żeby go równomiernie rozprowadzić... Do pełnego krycia potrzebowałam trzech warstw. O dziwo, dość dobrze się trzymał u mnie na paznokciach - trzy dni był  w świetnym stanie...
Absolutely Alice jest cudowny... To niebieski brokat z licznymi złotymi drobinkami. Jest absolutnie obłędny. Kojarzy mi się trochę z nocnym niebem przyozdobionym gwiazdami... Tyle, że nie jest tak ciemny jak nocne niebo. Aczkolwiek pod wpływem padania światła lakier ten wygląda raz na jaśniejszy, a innym razem wydaje się dość ciemny.
Powiem Wam jeszcze, że Absolutely Alice niezwykle przyciąga wzrok i chyba za żaden lakier do paznokci nie zebrałam tyle komplementów, ile za niego.
Dlatego myślę, że gdyby gdzieś jakimś trafem udało się go dorwać, to nie wahajcie się - kupujcie od razu, bo jest warty każdej złotówki...
Aczkolwiek jego ceny na ebayu to przegięcie;)


I jak Wam się podoba mój skarb?;>

26 komentarzy:

  1. Aaaaaaaale super! Tylko drogie są te lakiery...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale czasami na szczęście można trafić na jakąś fajną promocję i wtedy ta cena jak za taki kolor, pojemność i jakoś, jest bardzo znośna;)

      Usuń
  2. Napalilam sie na niego nieziemsko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, znam to uczucie:P ja też go na jakimś blogu zobaczyłam i od razu wiedziałam, że musi być mój;)

      Usuń
  3. A lookasz czasem na kupkosmetyk? Oni tam zawsze jakieś lakiery OPI mają na promocji i od dluższego czasu często są te z Alicjowej kolekcji właśnie za 19 zł.

    Ja ten kiedyś zamówilam bo jest genialny, ale przysłali mi przez pomyłke wtedy najnowszy z kolekcji Katy Perry i doszłam do wniosku ze go zatrzymam bo jest świetny. Na Alicje jednak się kiedys też skuszę. Świetnie u Ciebie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że tam zerkam.. Jednak niestety z tego co widziałam z tej kolekcji już nic nie mają. Ale fakt, sama też pamiętam, jak tam widziałam MAAHa za 19 zł, jednak wtedy mi się nie podobał:P Głupia ja;)

      Usuń
  4. ale daje czadowy efekt, pozazdrościć tak atrakcyjnej oferty kupna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To właśnie powód dla którego systematycznie przeglądam allegro i nie tylko;)

      Usuń
  5. opi za 19 zł? :) no,no :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za tyle to grzech nie przygarnąć OPIka;)

      Usuń
  6. bardzo przyjemny kolor:) i ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie przepadałam z brokatowymi lakierami, ale chyba zmienię zdanie :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak miałam, aż wpadłam po uszy i teraz brokaty mi się bardzo podobają;)

      Usuń
  8. Po raz kolejny się zastanawiam czemu go jeszcze nie miałam na paznokciach O.o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I w tym momencie należy Ci się za to jakaś kara:P Taki piękny lakier, leżący odłogiem? Hańba;):P

      Usuń
  9. nigdy bym nie pomyślała, że będzie się tak ładnie prezentował na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń