Obserwatorzy

sobota, 26 maja 2012

Parę słów o próbkach szminek Golden Rose....

Dzisiaj króciutki post, albowiem tyczy się on próbek szminek, które dostałam w pakiecie testerki od firmy Golden Rose (klik!).


Próbki szminek dotarły do mnie zapakowane w kolorowy kartonik, przypominający wyglądem ulotkę. W opakowaniu znalazłam dołączony do nich pędzelek, który jak dla mnie jest jednak kompletnie nieprzydatny. Jak widzicie na zdjęciach w opakowaniu znajdowały się cztery szminki : dwie o wykończeniu kremowym, jedna o wykończeniu metalicznym i jedna z drobinkami.
Moim faworytem jest czerwona kremowa szminka. Przede wszystkim ma piękny odcień. Dodatkowo całkiem nieźle trzymała się na ustach i równomiernie z nich schodziła. Myślę, że gdybym nosiła tak mocne kolory szminek, to zdecydowałabym się na pełnowymiarowy egzemplarz.
Szminka o wykończeniu "shimmering"  też jest całkiem ciekawa. Troszkę szybciej się ona jednak u mnie ścierała. Nie jest to jednak szminka dla mnie, gdyż nie lubię tego typu wykończenia...
Szminka o metalicznym wykończeniu w żadnym wypadku nie jest dla mnie stworzona. W tego typu odcieniach, a dodatkowo w takim wykończeniu, wyglądam tragicznie. Jednak dobrze się trzyma (co prawda testowana tylko w warunkach domowych) i miała dobrą pigmentację.
Odcieniem, który mnie totalnie zawiódł, a którego typowałam na faworyta, jest owy ładny, dość jasny, cielisto-różowy kremowy odcień. Przede wszystkim, w moim wypadku, zbierał się on w każdym załamaniu ust, co wyglądało tragicznie. Poza tym jej krycie także pozostawiało wiele do życzenia. Pozostałe aspekty używania były ok.

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. I najlepiej się sprawuje ze wszystkich:)

      Usuń
  2. Szukam nude jakiejś a 2 druga dość ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swatchu wygląda najciekawiej, jednak na ustach prezentuje się zdecydowanie najgorzej:(

      Usuń
  3. Podoba mi się ta druga od góry. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh, mi też się najbardziej ona podobała właśnie, ale jedynie w opakowaniu:(

      Usuń
  4. Ta czerwień faktycznie ładna.Taka klasyczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyczna, aczkolwiek momentami widać w niej różowe tony;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Widzę, że "dwójka" cieszy się największym powodzeniem;)

      Usuń
  6. Kolory raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu się spodobają:)

      Usuń