Obserwatorzy

czwartek, 21 czerwca 2012

Nowa współpraca, czyli porcja smakołyków od My Secret i Sensique

Dzisiaj tak na szybko chciałabym Wam pokazać paczkę, którą ostatnio dostałam do testów... W tym miejscu bardzo dziękuję osobie organizującej ową współpracę za bardzo miły kontakt oraz za możliwość przetestowania poniższych produktów:)

A oto, co znalazłam w paczce:


Jak widać, nielakierowa rzecz jest tylko jedna i jest to sypki puder od My Secret. Jestem go bardzo ciekawa.
Poniżej niego widoczne są lakiery My Secret w kolorach: Midnight, Underwater Green, Exotic Coctail oraz Purple.
W najniższym rządku stoją zaś lakiery Sensique. Dwa z limitowanej kolekcji Nature Code : Rosy Azalea i Sweet Violet oraz dwa ze standardowej oferty nr 149 i 150.
Jak widzicie paczka jest bardzo w moim guście. Jestem bardzo ciekawa jak wypadną wszystkie te kosmetyki.

A teraz pytanie do Was, bo mi samej ciężko zdecydować: którym lakierem zająć się jako pierwszym?;>

39 komentarzy:

  1. Midnight i Underwater Green wyglądają ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I jeszcze tak kiedyś może będziesz miała:)

      Usuń
  3. Gratuluję współpracy, lakierów nigdy dość :)) Coś o tym wiem, bo moja kolekcja już ich liczy ponad 110 :)) Tylko trochę ciemne kolorki dostałaś, ale myślę, że na paznokciach będą ładnie wyglądać:)

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które trwa jeszcze tylko 4 dni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemne kolorki są obecnie jak najbardziej w moim guście:)

      Usuń
  4. Rosy azalea jest przepiękny :) Mam :) Wkleje swatche u siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolory mi nie podeszły, ale gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, że kolory te nie są dla wszystkich;)

      Usuń
  6. Ten niebieski lakier jest świetny:)
    Obserwuje aby nie przegapić recenzji:)
    Zapraszam też do mnie:) POZDRAWIAM:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakiery mają boksie kolory ale ja się z lakierami MS nie lubię za bardzo.Za to puder jest całkiem ok.Jego lubie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z lakierami My Secret nie miałam dotychczas bardzo do czynienia... Znaczy.. miałam tylko flejksowy lakier i byłam z niego zadowolona:)

      Usuń
  8. jest czego pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż... zazdrość ludzka rzecz. wiem coś o tym;)

      Usuń
  9. uwielbiam lakiery z tej ostatniej serii po prawej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że wybór ich kolorów w szafie jest taki kiepski:(

      Usuń
  10. gratulacje współpracy :) ciekawie wyglądają Midnight, Underwater Green i Sweet Violet :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jako pierwszy poprosze midnight lub purple :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nono gratulacje ;) Ładne odcienie lakierów dostałaś, no to teraz pokazuj na pazurach ;>>

    OdpowiedzUsuń
  13. gratki! lakiery mysecret to jedne z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow! Niezła paczka mi najbardziej podoba się ten na dole pierwszy od lewej ;) ale reszta też śliczna

    OdpowiedzUsuń