Obserwatorzy

środa, 18 lipca 2012

Nowa paczuszka - kosmetyki do ciała firmy Fennel

Końcem poprzedniego tygodnia dotarła do mnie kurierem pewna paczka. Szczerze powiedziawszy byłam zdziwiona, cóż to może być, gdyż niczego nie oczekiwałam. Jak się okazało w środku znajdowały się dwa kosmetyki od firmy Fennel, z którą to firmą dość dawno e-mailowałam odnośnie współpracy i o których to mailach kompletnie zapomniałam. Tak więc spotkała mnie miła niespodzianka i  w moje ręce wpadły te oto dwa smakołyki:



  • masło do ciała ciała Cytrynowy Mirt
  • cukrowy peeling do ciała z papają

Oczywiście obydwa kosmetyki już intensywnie testuję i już jeden z nich (zgadniecie który?;)) skradł moje serce:)


Dziękuję również bardzo firmie Fennel za udostępnienie mi kosmetyków do testów.

31 komentarzy:

  1. uwielbiam cukrowe peelingi więc czekam na recenzję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie z takimi wcześniej nie miałam styczności i aż się temu sama dziwię:)

      Usuń
  2. Gratuluję, wygladają dosć 'smakowicie' :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to muszą być piękne zapachy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj są:) Zwłaszcza Cytrynowy Mirt cudownie pachnie:)

      Usuń
  4. Papaja musi bosko pachnieć :) Ja dostałam grejpfrut i dziką orchideę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie papaja aż tak intensywnie nie pachnie, jak myślałam, że pachnieć będzie:( A grejpfrut też musi być cudowny...:)

      Usuń
  5. Zapachy muszą być obłędne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też dostałam od nich 2 produkty. :) Masło do ciała różowy grejpfrut i peeling o zapachu lodów truskawkowych .:)
    Tutaj notka : http://z-perspektywy-ani.blogspot.com/2012/07/paczuszki.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i mi smaka na lody truskawkowe zrobiłaś:P

      Usuń
  7. smakołyki o tak to dobre słowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Żadne inne tak dobrze tu nie pasuje;)

      Usuń
  8. te kosmetyki są świetne! :) ja mam truskawkę (jogurt) i kokos (peeling) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokos zdecydowanie nie dla mnie, bo tego zapachu nie znoszę, jednak truskawką bym nie pogardziła:P

      Usuń
  9. Jeżeli chcesz otrzymać pudełko pełnowartościowych kosmetyków od ShinyBox ( za darmo) kliknij tutaj:

    http://shinybox.pl/?ref=f57d7a5

    ShinyBox to pięknie zapakowane pudełko z pięcioma mini produktami kosmetycznymi, dostarczone do naszych drzwi każdego miesiąca. Wysyłka jest bezpłatna ! NAPRAWDĘ WARTO ! polecam !:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Recenzowałam ich masełka i są wspaniałe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co również jestem zadowolona:)

      Usuń
  11. Ech od dawna ma ochotę na te kosmetyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam dwa masła do ciała z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie pachnące, pyszne balsamy i inne cudeńka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Uważam, że wszystko co oferuje Fennel jest bombowe ;)
    Miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy czy po dłuższym czasie testów się z Tobą zgodzę:) Póki co zanosi się na to, że podzielę Twoją opinię;)

      Usuń