Obserwatorzy

niedziela, 8 lipca 2012

Wibo - różany lakier do paznokci nr 4

Dzisiaj przedstawiam Wam lakier, przed którym się bardzo długo wzbraniałam. Owszem, podobał mi się jego kolor już dłuższy czas, cena też była całkiem znośna.. Jednakże tego kiczowatego opakowania zdzierżyć nie mogłam. Kompletnie mi się nie podobało i wciąż mi się nie podoba. Jednakże za powalającą cenę promocyjną wynoszącą 1,29 zł, grzechem byłoby go nie kupić...


O opakowaniu tego lakieru nie będę się rozpisywać. Jakie jest każdy widzi. Mi się kompletnie nie podoba, jednakże być może ma ono swoich zwolenników. W buteleczce znajdziemy 12 ml lakieru. W tym lakierze bardzo do gustu przypadła mi grubość pędzelka - jest idealna wręcz. Szkoda tylko, że mój egzemplarz jest coś krzywo przycięty.... Konsystencja jest w porządku.Całkowite, zadowalające mnie krycie, uzyskałam po nałożeniu trzech warstw. Wynika to jednak z tego, że lakier ten ma żelkowe wykończenie.
Jeśli zaś chodzi o wspomniany na opakowaniu, różany zapach, to według mnie jest on bardzo subtelny. Do końca też nie jestem przekonana co do jego "autentyczności", gdyż średnio mi się on z różami kojarzy... Raczej jest to dla mnie bliżej nieokreślony, dość przyjemny zapach, o!
Sam kolor jest świetny. To mocna, żywa czerwień z wyraźnymi różowymi nutami. Nie ma jednakże w sobie nic neonowego (mój aparat ma problem z takimi kolorami i lubi je właśnie na neony przemieniać;)). Myślę, że kolor jest wprost idealny na lato.
Jeżeli jeszcze gdziekolwiek uda Wam się dostać tą serię to według mnie nie ma co się wahać nad zakupem tego lakieru. Za taką cenę, a nawet i za wyższą w sumie też, warto go kupić.

53 komentarze:

  1. Śliczny kolor. W końcu wiem, co to za różana seria jest wyprzedawana w Rossmannie. Nie kojarzyłam, o co chodzi. Swoją drogą te lakiery widziałam chyba tylko w jednym Rossie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też na cztery Rossmanny, tylko w dwóch się z tą serią spotkałam... ;/

      Usuń
  2. kolor jest bardzo ładny, ale to opakowanie faktycznie, tak paskudne, że aż razi po oczach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdyby chociaż ta zakrętka była jakaś inna, to nie byłoby dla mnie takie okropne:P A tak to niestety: jak dla mnie paskudne..

      Usuń
  3. Ładny kolor, żałuję że go nie wzięłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze Ci się go uda dorwać gdzieś:)

      Usuń
  4. Kolorek ładny ;p buteleczka też super .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jesteś pierwszą, której się buteleczka podoba:)

      Usuń
  5. opakowanie bardzo mi się podoba ten kształt cudo, kobiecy :)
    kolor też świetny, uwielbiam takie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, czyli jednak zwolenniczek tego opakowania też jest całkiem sporo;)

      Usuń
  6. nie lubię tych lakierów. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może za tą cenę byś jednak polubiła?;P

      Usuń
  7. o jaki ładny kolor, na wibo to aż dziwne ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, podoba mi się to stwierdzenie. Nie sposób się z nim nie zgodzić:D

      Usuń
  8. śliczny. :) mi to opakowanie nie przeszkadza, widziałam gorsze. :P były jeszcze w tej cenie jakieś inne kolory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkie kolory z tej serii oraz ogólnie wszystkie produkty z tej kolekcji były w cenie 1,29 zł:)

      Usuń
  9. świetny kolor, nie trafiłam na niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze kiedyś Ci się uda go dorwać, albo chociaż jemu podobny w zbliżonej cenie:)

      Usuń
  10. śliczny kolorek :) u mnie nie było już lakierów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego. Według mnie one były najciekawsze z całej serii:)

      Usuń
  11. ale ładny kolor;) lubię takie:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam ten lakier - wg mnie jest piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba musze się jutro zebrać i pojechać do Rossmana kupić wszystkie kolorki :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko dorwiesz, to bierz ile się da:D

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Warty obejrzenia na żywo jeśli tylko ma się taką możliwość:)

      Usuń
  15. jak za darmo, ciekawe ile wyprodukowanie kosztowało, że cenę taką dali O.o

    OdpowiedzUsuń
  16. Faaaaajny już pewnie go nie dorwę..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz po moim komentarzu niżej dziś je dorwałam. Więc radziłabym Ci luknąć:-)

      Usuń
    2. O, to widzisz: szanse jakieś są:D

      Usuń
  17. Też właśnie dzisiaj zaopatrzyłam się w 6 lakierów z Wibo:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny jest :) też złowiłam kilka różanych lakierów za 1,29zł:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I prawidłowo, bo za taką cenę żal nie wziąć:)

      Usuń
  19. Wygrałam taki w rozdaniu i jestem z niego zadowolona :)

    Chciałabym cię zaprosić na mojego bloga (kosmetycznie przy kubku gorącej czekolady ) Obserwuję cię już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń