Obserwatorzy

czwartek, 23 sierpnia 2012

Fennel - masło do ciała Cytrynowy Mirt

Uwielbiam wszelkiego rodzaju smarowidła do ciała. Najbardziej jednak w mój gust trafiają przede wszystkim różnego rodzaju masła do ciała i to właśnie one przeważają w mojej kosmetyczce. Tak więc dziś notka o moim najnowszym nabytku tego typu, czyli masłu do ciała od firmy Fennel.


Masło do ciała zamknięte jest w dość dużym, płaskim, okrągłym opakowaniu. Po odkręceniu wieczka naszym oczom ukazuje się aluminiowe zabezpieczenie wnętrza, które gwarantuje nam, iż kosmetyk nie był wcześniej testowany przez jakąś niepowołaną ku temu osobę;)
Masło ma treściwą i gęstą, a przy tym dość "lekką" konsystencję. Bezproblemowo zarówno wydobywa się je z wnętrza opakowania, jak i rozsmarowuje po ciele. Myślę również, że jest wydajne, gdyż stosuję je regularnie już miesiąc a jeszcze mi go trochę zostało. Nawilżenie daje całkiem dobre, jednak myślę, że dla bardzo wysuszonej skóry będzie to jednak za słaby "nawilżacz". Mi tam jednak w zupełności wystarcza;)
Co mnie natomiast w tym maśle totalnie urzekło, to jego zapach. Jest cudowny, bardzo naturalny. Jak dla mnie to zapach ciasta cytrynowego, które przypomina mi dzieciństwo;)
Cena tej cytrynowej przyjemności to około 30 zł, a listę sklepów, gdzie możecie zakupić owe masło znajdziecie tutaj.


Mi to masło przypadło do gustu na tyle, że gdy wykończę chociaż część moich zapasów, prawdopodobnie skuszę się na inny wariant zapachowy tegoż kosmetyku:)

18 komentarzy:

  1. Masła Fennel są wspaniałe

    OdpowiedzUsuń
  2. te produkty z FENNEL są ŚWIETNE!! :) jogurt truskawkowy świetnie działa, a peeling kokosowy który mam - zdzierak niesamowity, i ten zapach!! mmmm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, aż sobie wyobraziłam zapach jogurtu truskawkowego... Mniam:)

      Usuń
  3. są ok ale ja wole P&R, lepsze nawilżenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. P&R mnie kusi, ale ich cena mnie skutecznie odpycha.. Jednak może kiedyś się to zmieni;)

      Usuń
  4. Wygląda fajnie ;)

    Zapraszam do siebie na bloga oraz do wzięcia udziału w konkursie :)

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham masełka do ciała, muszę w końcu kupić sobie jakieś masło Fennel, bo wszystkie dziewczyny bardzo sobie te kosmetyki chwalą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się chyba jeszcze z negatywną opinią na ich temat nie spotkałam;)

      Usuń
  6. Bardzo dobrze działa, chyba się zdecyduję na nie. ;)

    *Zapraszam na rozdanie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też lubię wszelkie smarowidła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwłaszcza, że one wszystkie tak piękne pachną, że nie sposób się oprzeć kolejnym;)

      Usuń
  8. koniecznie musze nabyć! ;)

    obserwujemy? ja już..
    www.makeyourselfbraver.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń