Obserwatorzy

niedziela, 26 sierpnia 2012

Golden Rose Rich Color nr 12

Dziś przedstawię Wam lakier z najnowszej serii Golden Rose.  Z tego co widziałam, to seria ta zbiera same pochwały. Więc... czy i mi przypadła ona do gustu? Oto jest pytanie;)


Od razu na wstępie zaznaczę, że urzekła mnie buteleczka (ach, ta stylizowana na metalową nakrętka) oraz pędzelek. Ten jest jak dla mnie świetny: ma fajny kształt oraz jest "grubaśny", czyli taki jak lubię;) Buteleczka natomiast jest porządna i wbrew pozorom dość "masywna". Etykiety na niej nie są przeładowane informacjami, dzięki czemu według mnie całość jest miła dla oka.
Mój egzemplarz lakieru ma dość rzadką konsystencję, jednak bardzo dobrze się go rozprowadza na płytce paznokcia. Niestety, nie jest to jednowarstwowiec. W przypadku tego odcienia wskazane są przynajmniej dwie warstwy, a może nawet i trzy by się przydały. W każdym razie efekt, który daje jedna warstwa jest na pewno niewystarczający. Na szczęście lakier szybko schnie, więc konieczność nakładania kilku warstw nie stanowi dla mnie jakiegoś wielkiego problemu.




Kolor lakieru to mocny, momentami lekko neonowy róż. Zdecydowanie rzuca się w oczy. Nie widać w nim właściwie żadnych innych tonów kolorystycznych. Czysty, wyraźny róż. Nie będę ukrywać - nie jest on w moim typie, jednak przyda się gdy najdzie mnie ochota na lekkie paznokciowe "szaleństwo";)
Jak widać na dwóch pierwszych zdjęciach, lakier ten nie wysycha na wysoki połysk. Wręcz daje bardziej satynowy efekt, który zresztą jest dość charakterystyczny dla neonowych lakierów. Na dwóch kolejnych zdjęciach lakier pokryty jest natomiast nowym topem, również od Golden Rose, o nazwie Gel Look Top Coat. I jak widać, połysk daje on naprawdę świetny. Jednakże o nim będzie mowa w osobnym poście;)

Jeśli byłybyście zainteresowane to lakiery z tej serii można kupić m.in w sklepie Golden Rose (klik!) za jedyne 6,90 zł. Jak dla mnie to cena jest bardzo atrakcyjna i sama wkrótce zapewne skuszę się na inne odcienie z tej serii.


A jak Wam się podoba nowa seria od Golden Rose?;>

37 komentarzy:

  1. Śliczny kolor! Wygląda jak malinowy sorbet :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z malinami to mi się on nijak nie kojarzy, ale już z sorbetem prędzej, gdyż jest równie soczysty;)

      Usuń
  2. Kolorek jest przepiękny! Tylko szkoda że już po lecie, ale coś czuję że chyba będę musiała je na swoich pazurkach wypróbować ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam, nie ma co dzielić kolorów na te letnie i na te zimowe.. Jak się ma dobry humor to jest idealny;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Mi się różowe pazurki podobają, ale nie na mnie;)

      Usuń
  4. Kolor nie dla mnie..
    Ja wczoraj kupiłam zieleń z tej serii z myślą o stemplach.. Zobaczymy jak się sprawdzi..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój typ kolorystyczny też to nie jest... A zieleń musi być ciekawa z tej serii.

      Usuń
  5. Piękny:) Jeszcze nie miałam nic z tej serii ale nic straconego:) Muszę się wybrać do GR:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też chciałam się udać na wyspę GR, ale ostatnio zauważyłam że w centrum do którego chodzę w moim mieście, ją niestety zlikwidowano:(

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Eh, szkoda że ja za różami nie przepadam:P

      Usuń
  7. poluję na te lakiery w moim mieście, ale niestety bezskutecznie :-( a chwilowo nie chcę robić zakupów przez net...bardzo jestem ich ciekawa - mam kilka upatrzonych kolorów :-)
    faktycznie trochę "żarówiasty" ten różowy, ale na lato jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tam teraz trochę nie po drodze, żeby je na żywo móc obejrzeć... Zresztą... Boję się, że jak je na żywo zobaczę to się skuszę na więcej niż 2 czy 3;)

      Usuń
  8. Bardzo ładny kolor:) Nie znam tej serii, muszę się rozejrzeć za tymi lakierami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie się rozejrzyj, bo seria jest wg mnie bardzo udana:)

      Usuń
  9. jakoś mnie za bardzo nie przekonują... 3 wartstwy jak na taki ciemny lakier..., ale pędzelek chyba jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki ciemny to on znów nie jest;) Pędzelek jest genialny!;)

      Usuń
  10. mam zamiar kupić coś z tej serii, ale wolałabym trafić na jednowarstwowca bo chciałabym go do stempli użyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam już nawet upatrzone kilka kolorów z tej serii, które z tego co dziewczyny pisały, są jednowarstwowcami;)

      Usuń
  11. Jakoś mnie ta seria nie kusi wcale. Ale kto wie co będzie jak w końcu zobaczę na żywo ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczysz na żywo to będzie po Tobie i ulegniesz:P

      Usuń
  12. świetny kolor, ja powstrzymam się przed zakupem, bo takich róży mam multum:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ostatnimi czasy też się róże jakoś rozmnożyły;)

      Usuń
  13. ten kolor jest bardzo w moim typie :>

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam, że to baaaardzo przyzwoita seria :)

    OdpowiedzUsuń
  15. średni, raczej nie dla mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Zakupiłam lakier z nowej serii GR i czeka na swój debiut. Zobaczę czy jest lepszy niż seria Pairs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie jest dużo lepszy niż ten lakier z serii Paris, który ja mam.

      Usuń
  17. lubię różowe kolory :) ale położyła bym więcej warstw - nie lubię przebijających końcówek :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię lakiery w intensywnych odcieniach. :)

    OdpowiedzUsuń