Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

I ja popadłam w MAComanię!

Długo się opierałam, ale w końcu uległam. Bo jakby mogło być inaczej. W końcu wszędzie się o kosmetykach MACa trąbi. Co chwila jakieś nowe kolekcje. Ja jednak skusiłam się na dwa produkty z mniej aktualnych kolekcji, czyli Hey Sailor! oraz Vera...


Pierwszy z lewej na zdjęciu jest rozświetlaczo-róż  Crew. Po pierwszym macaniu bardzo mi przypadł do gustu. Ma fajną konsystencję i świetną pigmentację.
Obok niego znajduje się kolejny kosmetyk do policzków, czyli Sunday Afternoon. Nim nie jestem aż tak zachwycona, gdyż ma dziwną, strasznie twardą konsystencję. Jednak podoba mi się, bo daje naprawdę ładny efekt.
Na zdjęcie załapał się także błyszczyk, któremu nie mogłam się oprzeć ze względu na kolor. Sahara Pink ma cudny kolor, jednak jest on dość ciężki i czuć go na ustach. Swoją drogą... z marką Tom Ford się nigdy w Polsce nie spotkałam, a kilka produktów wpadło mi w oko... Czy może jednak coś ominęłam i jest ona u nas dostępna?


Ogólnie... Popadłam w MAComanię. Zobaczymy jak ona się skończy po mojej dzisiejszej wizycie w Krakowie (jeszcze 6 godzin do wyjazdu:)). Coś czuję, że MAC mnie zrujnuje finansowo;)



27 komentarzy:

  1. hehe każdego to w końcu dosięga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co racja to racja ;) Sunday Afternoon bym capnęła :P

      Usuń
    2. nie każdego, ja się dzielnie trzymam ;p

      Usuń
    3. zobacz mój lakierek z MACa i też będziesz chciała ;)

      Usuń
    4. a właśnie, że o lakierach z MAC ostatnio nienajlepsze rzeczy słyszałam ;p

      Usuń
    5. Też się trzymałam, aż mnie dopadło:P A lakier z MACa mam jeden swoją drogą i akurat ten jak dla mnie jest świetny (mowa o Blue India). A już kilka lakierów z zapowiedzi nowości lakierowych tejże firmy również mnie kusi.... Eh, ciężko będzie:P

      Usuń
    6. ciiii wolę się trzymać teorii, że wcale nie są takie fajne XD

      Usuń
  2. zastanawiam się, jak będzie wyglądał na policzku ten różo-rozświetlacz. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swatche wkrótce się pojawią, chociaż na zdjęciu jego efekt będzie pewnie ciężko oddać. W skrócie: daje on bardzo jasny, różowawy ze srebrnym poblaskiem odcień...

      Usuń
  3. Koniecznie pokaż ten rozświetlacz na twarzy!:D przy okazji zapraszam na konkurs u siebie;p

    OdpowiedzUsuń
  4. ah te policzkowe kosmetyki wyglądają pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Policzkowe bajery to aktualnie moja pięta Achillesowa:P

      Usuń
  5. Ahhh ten rozświetlacz... przygarnął by go ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny efekt daje, a do tego jaki ma super "design";)

      Usuń
  6. Gdybym miała MAC'a w mieście to bym zbankrutowała.

    Dzięki Ci Boże, że nie mam MAC'a pod ręką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam MACa w mieście, ale dla mnie niestety to nie jest żaden problem...;)

      Usuń
  7. chciałabym, żeby były odpowiednie, na moją kieszeń, wtedy też by mnie to dopadło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, żeby były dla mnie bardziej osiągalne, bo tak to długo będę każdy zakup rozważać zapewne...

      Usuń
  8. cudowne kosmetyki !
    zapraszam na rozdanie:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/2012/08/loteria.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Tom Ford jest w Douglasie, przynajmniej w Warszawie w Arkadii ale głównie zapachy i szminki.
    A MAC Cię zrujnuje na bank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, to daleko jest, bardzo daleko;) U mnie w ogóle się nie spotkałam z tą firmą i myślałam, że u nas jest nieosiągalna. Jednak się myliłam:)
      Oj tak, puści mnie z torbami. I to dosłownie:P

      Usuń
  10. rozświetlacz wygląda bardzo przyjemnie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na polikach również prezentuje się całkiem fajnie;)

      Usuń