Obserwatorzy

czwartek, 9 sierpnia 2012

Nowości od Golden Rose

Kilka dni temu dotarła do mnie przesyłka z lakierowymi nowościami od firmy Golden Rose. Niestety nie miałam jeszcze okazji, aby je przetestować, jednakże bardzo mnie one ciekawią i myślę, że Was również mogą zaintrygować;)


Najbardziej jestem ciekawa topów, tym bardziej, że zarówno mój Poshe, jak i Seche Vite są już na wykończeniu i właściwie się już nie nadają do użytku. Nie obraziłabym się więc (a raczej wręcz przeciwnie;)) gdyby uwieczniony na zdjęciu Quick Dry Top Coat był faktycznie szybko wysychający:)
Ogólnie bardzo podoba mi się design buteleczek i pędzelek. Jest genialny. Na szybko ( na jednym paznokciu) przetestowałam jedynie lakier do paznokci (tylko dlaczego znów przypadł mi róż, skoro ja za różem bardzo nie przepadam?:()... No i niestety kolor, który ja otrzymałam na pewno nie jest jednowarstwowcem... Niestety, gdyż o innych kolorach czytałam, że już jedna warstwa jest genialna....

48 komentarzy:

  1. te top coaty wyglądają bardzo obiecująco ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe swoją drogą też jak bardzo się będą od siebie różnić...

      Usuń
  2. a ja akrat róż szalenie lubię i chętnie zobaczę lakier na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

      Usuń
  3. A mnie ten kolor bardzo się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tam zazdroszczę dziewczynom, które taki piękny morski odcień zielonego otrzymały...

      Usuń
  4. buteleczki podobne do tych z Wibo, czyż nie ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kształtowo troszkę tak, jednak wydają się o wiele porządniej wykonane i wbrew pozorom są dość "masywne":)

      Usuń
  5. ciekawa jestem Gel Look.
    i tak jak Klara pisze - buteleczki troszkę jak z wibo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa co dla Golden Rose Gel Look w praktyce znaczy;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. I mam nadzieję, że działaniem mnie nie rozczarują;)

      Usuń
  7. ciekawa jestem Topów bo właśnie szukam jakiegoś godnego uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może akurat któryś będzie godnym rywalem dla tych topów z wyższego pułapu cenowego:)

      Usuń
  8. te pędzelki są świetne i jestem ciekawa, jak się prezentuje na szponach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt. Pędzelki są genialne. Cieszę się, że w końcu wpadli na taki świetny pomysł.

      Usuń
  9. nie mogę doczekać się recenzji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to musisz jeszcze troszkę wytrzymać;)

      Usuń
  10. Wyglądają bardzo ładnie tak luksusowo:) a czytałam o nich same pochlebne recenzje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie też uważam, że wyglądają dość luksusowo. Możliwe, że to dzięki tym dość masywnym szklanym buteleczkom oraz niestandardowym nakrętkom..

      Usuń
  11. Mi też trafił się znowu niebieski, wlałabym Twój piękny róż ale co zrobić. Topy zapowiadają się całkiem nieźle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja za to bym chętnie Twój niebieski przygarnęła:P

      Usuń
  12. Ten różowy jest śliczny !

    Zapraszam do siebie na nowy post...

    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Sama jestem ciekawa jak te lakiery się sprawdzą :) Luuubię czytać Twój blog ;*
    Zapraszam do mnie (dopiero powstał) www.xbeautynails.blogspot.com

    pozdrawiam xoxo

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem ciekawa jak będzie wyglądać ten róż na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Róż jest dość... wyrazisty, więc myślę, że może nieźle dawać po oczach:)

      Usuń
  15. Jestem bardzo ciekawa topów :>

    OdpowiedzUsuń
  16. ten róż również nie jest moim kolorem. szkoda, że nie dostałaś koloru bardziej "swojego".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż... chyba muszę pomyśleć nad nową zakładką na blogu dotyczącą moich upodobań makijażowo/paznokciowych:P

      Usuń
  17. Dużo firm ostatnio idzie w szerokie pędzelki, z lepszym lub gorszym skutkiem. Ciekawa jestem jak będzie z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, te pędzelki to są naprawdę mega szerokie:P Jednak są bardzo fajnie wycięte i jak dla mnie to wszystkie lakiery mogłyby takie mieć, o:P

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Mnie kuszą inne kolory, które na blogach już widziałam...

      Usuń
  19. Jestem ciekawa zarówno top coatów jak i różu na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli widzę, że wszystko w oko Ci wpadło;)

      Usuń
  20. lubię takie buteleczki bo o wiele łatwiej je przechowywać =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajne, bo mniej miejsca zajmują i takie... foremne są:P

      Usuń
  21. Jakoś nie wierzę, że szybko wysychający top od GR będzie godnym zastępstwem Poshe lub Seche, ale byłoby miło, gdybym się pomyliła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach, jakby dla portfela to miłe było, czyż nie?:D

      Usuń