Obserwatorzy

środa, 15 sierpnia 2012

Post na szybko, czyli moje krakowskie łupy...

Wiedziałam, no po prostu wiedziałam, że "popłynę" w MACu. I oczywiście tak też się stało. Dziś tylko fotka na szybko moich wszystkich zakupów, gdyż padam, a chcę jeszcze nadrobić moje blogowe zaległości z dnia dzisiejszego;) Oto więc i one:



Jeśli zaś chodzi o sam wyjazd, to bardzo się udał, mimo że pogoda oraz moje buty chciały mi zepsuć ten dzień. Jutro, a właściwie to już dziś, zdam Wam obszerniejszą relację oraz pokażę co takiego dokładnie kupiłam:)

22 komentarze:

  1. ja jeszcze sobie niczego nie kupiłam w macu, ale czuję, że kiedyś pójdę i popłynę ;P tzn nie jest trudno popłynąć, bo polskie ceny są szalone

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam, mi pani w MACu powiedziała, że wcale nie mają takich drogich rzeczy XD

      Usuń
    2. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia.. Jak przyrównuje się MAC do innych dostępnych np. w Sephorze marek to i tak MAC wypada taniej:P Jednak jak dla mnie to i tak MAC jest drogi, zwłaszcza w porównaniu do ich cen w USA...

      Usuń
    3. no właśnie, u nas MAC drogi a u nich INGLOT - coś za coś ;)

      Usuń
  2. no czekamy, czekamy na pokaz Maczków:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą już zaraz dokładniejsze zdjęcia:)

      Usuń
  3. Też mam to masełko do ust z TBS :)
    Kupiłam tylko dlatego, że kasa poszła na zwierzaki :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, też go tylko z tego powodu kupiłam i to w dodatku w ciemno, gdyż właściwie nawet na testerze nie sprawdziłam jaki ma zapach:P Moje pieniądze też poszły na Vivę!:)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba i chciałabym częściej takie u siebie widywać;)

      Usuń
  5. Ciesze się, że wyjazd się udał :) Sama odwiedziłabym Kraków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kraków jest cudowny. Na szczęście do mam do niego stosunkowo blisko i mogę tam raz na jakiś czas na jeden dzień wybywać:)

      Usuń
  6. Widze, ze poczynilas ciekawe zakupy ;) czekam zatem na obszerniejszy post o nich!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, czekam na dokładniejsze zdjęcia i recenzje :D

    OdpowiedzUsuń