Obserwatorzy

piątek, 3 sierpnia 2012

Sensique nr 150

Dziś chcę Wam pokazać kolejny czerwony lakier do paznokci z mojej kolekcji. Właściwie zaczęłam się teraz zastanawiać, który to z kolei już będzie... Możliwe, że będzie już ich kilkanaście. Jednak w moim przypadku - czerwieni nigdy dosyć;)


O tym lakierze będzie krótko, bo już kiedyś recenzowałam jeden lakier z tejże serii (klik!)i tenże egzemplarz właściwie nie różni się od swojego Sensique'owego krewniaka. Świetnie się go rozprowadza na płytce paznokcia - ma wygodny pędzelek i odpowiednią konsystencję. W dodatku szybko wysycha, a dwie warstwy dają pełne krycie. Trwałości nie jestem w stanie ocenić, gdyż po dwóch dniach noszenia byłam zmuszona go zmyć (eh, te wymogi w pracy...).
Odcień nr 150 to ładna, klasyczna, aczkolwiek bardzo "żywa" czerwień. Nie widać w niej żadnych innych tonów kolorystycznych. Właściwie to jest to odcień, którego jest pełno na naszym rynku i chyba każda firma ma go w swojej ofercie... Jednakże myślę, że ta czerwień od Sensique jest warta uwagi ze względu na świetną jakość, którą otrzymujemy za niewielką cenę (5,99 zł)



Na koniec muszę się Wam pożalić... Od dziś zaczęłam w pracy "maraton", gdyż pracuję teraz 8 dni pod rząd. Dlatego też nowych notek może być przez ten czas mało, gdyż zapewne po powrocie do domu będę padnięta.... Mam jednak nadzieję, że uda mi tutaj coś nowego Wam co jakiś czas prezentować:)
Swoją drogą o mojej pracy i "ciekawych" klientach planuję dodać za jakiś czas kilka postów, gdyż myślę, że jest to dość ciekawy temat i warto sobie kilka rzeczy uświadomić;) Przede wszystkim to, że praca w sklepie pod względem psychicznym nie jest taka łatwa i naprawdę po dwóch latach pracy w tej branży czuję pewną niechęć wobec ludzi. Eh, dobrze chociaż, że jestem całkiem niezła w ukrywaniu emocji...


6 komentarzy:

  1. Ja też nie mogę sobie na takie kolory pozwolić w pracy... :/ Jedynie jakieś beże brązy i jasne, nierzucające się w oczy odcienie. A szkoda! Bo uwielbiam właśnie czerwienie, turkusy i korale! :(

    A ten lakier jest naprawdę piękny! To taka troszkę przykurzona czerwień - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej, życzę sił, do przeskoczenia tych ciężkich dni w pracy!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam ale inny odciń i u mnie trzyma się 4 dni szok

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny kolor
    znam ta nie chęć do ludzi, pracowałam w sklepie i to była masakra psychiczna,

    OdpowiedzUsuń
  5. lakier fajny a co do pracy z klientem - banan na twarzy co dzień i jest to sprawdzona opcja na problematyczne osoby :)

    OdpowiedzUsuń