Obserwatorzy

niedziela, 30 września 2012

S.T.A.M.P.S-maniakiem być....

Znów mnie dlugo nie było... Niestety w moim życiu w ostatnim czasie pojawiło się trochę problemów,jednak mam je już za sobą. Teraz moim największym zmartwieniem będzie nadchodzący rok akademicki, w którym czeka mnie nie lada wyzwanie, czyli pogodzenie ze sobą dwóch kierunków, pracy oraz hobby,jakim jest prowadzenie tego bloga. Mam nadzieję, że mi się uda:)

Jakiś czas temu wspominałam Wam, że czekam na swój prezent urodzinowy, który zaginął. Liczyłam, że się odnajdzie, jednak to nie nastąpiło. W dodatku sprzedająca cały czas kręci i miga się od wysłania potwierdzenia nadania czy złożenia reklamacji na poczcie. W końcu obiecała mi (a raczej mojemu chłopakowi, bo to on zamawiał) zwrot pieniędzy... Mam nadzieję, że to w końcu nastąpi.... Faktem jest jednak, że przez tą sytuację miałam do wybrania "zaległy prezent". Jako że bardzo mi do gustu przypadła nowa kolekcja tarcz S.T.A.M.P.S. w ramach prezentu otrzymałam jedną z nich...


Jest to już moja czwarta tarcza i na pewno nie będzie ona ostatnią.. Wynika to z tego, że posiadam kartę stałego klienta, gdzie za każdy zakup tarczy otrzymuję pieczątkę, a po uzbieraniu sześciu mam jedną tarczę za darmo. Dzięki użyczeniu karty (i rabatu;)) znajomemu, już przy następnym zakupie tarczy będę mogła sobie wybrać również tą gratisową. Eh, muszę przyznać, że wszelkie karty stałego klienta, jakoś tak bardziej skłaniają mnie do zakupu... A gdy wpadnę w jakąś nową manię, to ciężko z niej "wypaść";)
Dlatego też aż się boję dnia, gdy kupię pierwszą bransoletkę Pandory... Wtedy popłynę finansowo...

A czy Wy macie jakieś swoje "manie"?;>

10 komentarzy:

  1. moją są zdecydowanie perfumy i lakiery do paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny znaczek :)
    Ja się od Pandory trzymam z daleka, nie dam się naciągnąć na taką kasę ;)
    Co innego lakiery, te dalej są moim głównym świrem ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja niestety jestem bardzo podatna na wpływy kuszenia wszechobecnego na blogach no i Pandora też mnie właśnie zachwyciła. A wcześniej mi się to nie podobało...

      Usuń
  3. Co powiesz na akcję: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję, jednak z powodu napiętego grafiku raczej nie skorzystam:)

      Usuń
  4. świetny :) podobają mi się jeszcze jako zawieszki - ale kolekcjonować nie będę - za dużo już tych moich inwestycji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. serdecznie zazdroszczę karty stałego klienta i dostępu do stacjonarnego sklepu... bardzo podobają mi się te zegarki, a twoja nowa tarcza jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń