Obserwatorzy

wtorek, 13 listopada 2012

China Glaze - Skyscraper

Zaniedbałam bloga tak, że aż wstyd. Muszę przyznać, że dwa kierunki oraz praca totalnie mnie wykańczają. Zwłaszcza teraz, gdy tydzień w tydzień mam po kilka kolokwiów. Jednak, na szczęście, do piątku mam spokój, więc w końcu znalazłam czas, żeby co nieco tu skrobnąć.



Lakierem, który chcę  Wam dziś na szybko zaprezentować jest jeden z lakierów wchodzących w skład zeszłorocznej jesienno-zimowej kolekcji od China Glaze. Swoją drogą jest to według mnie jeden z najlepszych lakierów z tej kolekcji. Nakłada się go bardzo dobrze, ma odpowiednią konsystencję. Jednak pomimo tego do pełnego krycia potrzebowałam aż trzech warstw (chyba to już taki urok brokatowych wykończeń). Oczywiście sam lakier jest lekko chropowaty, jednak użycie topcoatu te nierówności znacznie niweluje. Niestety jego trwałość na moich paznokciach jest średnia - około 2 dni.


 Sam odcień lakieru uważam za bardzo interesujący. To taka niebieska baza z mnóstwem srebrno-niebieskich drobin. Nic podobnego nie posiadam w swojej kolekcji, dlatego też dla mnie jest to bardzo interesujący i niepowtarzalny lakier. W dodatku idealnie pasuje do jeansów, zwłaszcza o aktualnej porze roku.


A na koniec jeszcze się pochwalę, że Douglasy w moim mieście się bardzo prężnie rozwijają. Jeden powiększył swoją ofertę kosmetyków o kosmetyki marki Bobbi Brown  (chyba dla mej rychłej zguby...). Natomiast drugi poszerzył swój asortyment o produkty Inglota. Ba, właściwie to cała mini wysepka inglotowska tam jest wstawiona. Zważywszy na to, jak lubię wszelkie programy partnerskie myślę, że od teraz produkty Inglot będę kupować tylko tam, gdyż w takiej sytuacji uzbieranie tych 450 pkt na bon jest całkiem realne...Do pełni szczęście brakuje mi tylko MACa u mnie w mieście, albo chociaż w Katowicach.... Będę więc trzymać kciuki za spełnienie tych "marzeń";)

34 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Bardzo ciekawy - mi przypomina gwieździste niebo nocą:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Eh, a który brokat nie jest piękny?:D Zdecydowana większość jest;)

      Usuń
  3. Uwielbiam brokaty, ten wyglada bardzo zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na żywo prezentuje się jeszcze lepiej:)

      Usuń
  4. Inglot w Douglasie? Ciekawe połączenie i myślę tak jak Ty, teraz 450 pkt będzie dużo łatwiej uzbierać:) Skyscraper jest przepiękny, marzył mi się już od dawna ale jakoś zapomniałam o nim i na nowo mi o nim przypomniałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to myślę, że to 450 pkt jakoś zdołam uciułać... Najwyżej będę większe zakupy na kilka dni rozbijać, by te dzienne premie punktowe też załapać;)

      Usuń
  5. o jezu! spadłaś mi z nieba bo właśnie takiego koloru z chinki szukałam, rzucam się w wir internetowej wyszukiwarki co by go znaleźć i capnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny brokatowiec :) czy piszesz o karcie stałego klienta w Douglasie muszę się wgłębić w temat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, o karcie Douglasa. Myślę, że jak się tam raz na jakiś czas robi zakupy to taka karta jest przydatna... Zawsze można z jakichś przywilejów wtedy korzystać;)

      Usuń
  7. Przepiękny, ostatnio coś mnie wzięło na takie lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio też coś wpadłam w brokatowy szał;)

      Usuń
  8. kolor kusi mnie już od dłuższego czasu :) coś podobnego pokazało się w serii sensique fantasy glitter, ale daje bardziej fioletowy efekt. niemniej i ten lakier kiedyś wpadnie w moje łapki, bo wygląda świetnie. i życzę wytrwałości - szczególnie w czasie sesji - będę trzymać za ciebie mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no i jeszcze odnośnie wysepki inglota - jest dużo lepiej zaopatrzona niż stacjonarny salon u mnie w mieście. faktycznie, lepiej kupić tam i zbierać punkty :)

      Usuń
    2. Mam ten lakier z Sensique, ale one wszystkie są mniej napakowane drobinkami, przez co mniej kryjące. Jednak przyznaję, że też jest ciekawy:)
      Dzięki wielkie za słowa otuchy. Mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli:)

      Usuń
  9. ależ on jest piękny! Ciekawe, czy znajdę go na beautyflo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. rzeczywiście nietypowy, piękny i wielowymiarowy kolor!
    bardzo mi się podoba, nie mam nic podobnego u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń