Obserwatorzy

sobota, 23 lutego 2013

Essie - Orange, It's Obvious

Pogoda za oknem jest paskudna, więc wygrzebałam na dysku zdjęcie bardzo pozytywnego lakieru, który kojarzy mi się z wakacjami, za którymi zresztą bardzo tęsknię Tak więc, na poprawę humoru: Essie - Orange, It's Obvious..

 

 Jest to chyba jedyny lakier Essie w mojej kolekcji z grubym pędzelkiem. Jest on jednak naprawdę fajny i bardzo dobrze maluje się nim paznokcie. Zdecydowanie bardziej wolę ten pędzelek niż ten występujący w wersji amerykańskiej. Różnicą między tymi wersjami jest również umiejscowienie nalepki z nazwą - w amerykańskiej wersji jest na spodzie butelki, w europejskiej na nakrętce. Konsystencja jest w normie. Pełne krycie uzyskuje się przy dwóch warstwach. Przy zmywaniu, na szczęście, nie ma problemu z farbowaniem palców, co czasami się zdarza przy bardziej intensywnych kolorach....


Kolor jest świetny: mocny, intensywny pomarańcz. Nie widzę w nim żadnych innych nut kolorystycznych. Orange, It's Obvious jest naprawdę bardzo świeży i idealny na ciepłe, słoneczne dni. Oczywiście nie jest to kolor, który pasuje do wszystkiego, niemniej jednak gorąco go polecam. Zwłaszcza miłośniczkom "wesołych", optymistycznych odcieni na paznokciach;)



Kilka postów temu jedna z Was prosiła mnie, żebym pokazała, jak aktualnie prezentują się moje Pandorowe bransoletki. Tak więc, bez zbędnego gadania, prezentują się one obecnie następująco:


Pozdrawiam!:)

27 komentarzy:

  1. Całkiem ładny jak na pomarańczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tam pomarańczki, o dziwo, polubiłam bardzo:)

      Usuń
  2. Bardzo ładny kolor, lubię takie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. lakier idealny i bardzo pozytywny- dodaje energii w te szare dni! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, taki kolor to mocny kop energetyczny;)

      Usuń
  4. Idealny na każdą porę roku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak najbardziej będę z nim szaleć na wiosnę i w lecie;)

      Usuń
  5. uwielbiam takie odcienie ale sięgam po nie zdecydowanie w wiosenno - letnich miesiącach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mój kolorek, źle bym się z nim czuła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, może kiedyś się przekonasz;)

      Usuń
  7. Kolor ładny, jednak ja za pomarańczem nie przepadam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, aż mi się przypomniało jak ja kiedyś nienawidziłam pomarańczu we wszelkiej postaci;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Tylko niech ta wiosna już przybędzie;)

      Usuń
  9. fajny kolor. śliczne są te twoje bransoletki. zapraszam cię na moje rozdanie: zwierzenia-kosmetykomaniaczki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor na ,,nadchodzącą" wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń