Obserwatorzy

sobota, 9 lutego 2013

Nowe zakupy pandorowe z promocji walentynkowej...

Jakoś tak się składa, że ostatnio Wam ciągle jakieś moje nowe nabytki pokazuję. Jednak to są moje ostatnie zakupy i teraz przystępuję do serii postów-recenzji. W końcu też mam również przerwę po sesji i będę mieć czas dla Was oraz na trochę odpoczynku...

Teraz jednak o walentynkowej promocji Pandory, z której oczywiście skorzystałam. Już Wam o niej wspominałam... W dniach 8-14 lutego 2013 za zakup powyżej 399 zł otrzymacie srebrnego charmsa "Love", a za zakupy powyżej 449 zł dodatkowo pudełko na biżuterię w kształcie serca. Oczywiście promocja trwa do wyczerpania zapasów...

 Tak więc, oto moje zakupy:



Karoca oraz szkatułka są do mojej srebrnej bransoletki, natomiast czarne murano jest do czarnej skórki. Jeszcze jedno murano i moja skórkowa bransoletka będzie ukończona:) Do zapełnienia srebrnej jednak wciąż dużo brakuje...

 

A oto wspomniane dwa gratisy do zakupów: serduszko oraz pudełko. Na serce jeszcze do końca nie mam pomysłu.. Może będzie na jakąś nową bransoletkę;) Czerwone pudełko jest natomiast śliczne, bardzo ładnie wykończone i myślę, że powinno mi długo służyć. W środku oczywiście jest lusterko, co uważam za kolejny plus. Po prostu: badzo ładny gadżet:)


Z zakupów jestem bardzo zadowolona z jeszcze jednego względu: w galerii handlowej, w której kupowałam owe charmsy trwa (albo trwała, bo ciężko mi przewidzieć jak się stan od wczoraj zmienił;)) promocja, zgodnie z którą 200 pierwszych osób, które zrobią zakupy za minimum 250 zł, otrzymuje zaproszenie do teatru dla dwóch osób. Oczywiście udało mi się załapać, z czego się bardzo cieszę. Tym bardziej, że jest to bilet otwarty, na dowolnie wybrany spektakl, ważny aż do czerwca. No i jego wartość też nie jest mała, bo jak wiadomo bilety do teatru do najtańszych nie należą;)


19 komentarzy:

  1. A do jakiego teatru bilety? ;)

    i bardzo jestem ciekawa jak prezentują się obecnie Twoje Pandorkowe bransoletki w swej pełnej okazałości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do naszego teatru w Bielsku, na śląsku:)
      Pokażę ich stan jak już skórkową ukończę;)

      Usuń
  2. Ciekawe zakupy, bardzo ładne to serduszko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serduszko też mi się bradzo podoba, ale nie mam na niego jeszcze pomysłu...

      Usuń
  3. Wow fajna promocja z biletami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 10000%. Naprawdę fajna, tym bardziej, że znów 250 zł w okresie przedwalentynkowym nie jest znów jakąś dużą kwotą i na pewno dużo osób skorzysta/skorzystało:)

      Usuń
  4. biorę pudełeczko, serduszko zostaje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, pudełeczko jest bardzo urokliwe, fakt;) Swoją drogą widzę, że już się na allegro pojawiły... W cenach oczywiście które do niskich nie należą, jak zawsze;)

      Usuń
  5. Takie zakupy i takie promocje, to ja rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serce jest najpiękniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się karoca. I pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no no i jeszcze zaproszenie to teatru. :)

    OdpowiedzUsuń