Obserwatorzy

czwartek, 14 marca 2013

Paczka od L'Occitane

W zeszłym tygodniu dotarła do mnie przesyłka od L'Occitane. Niestety dopiero dziś jestem w stanie Wam ją pokazać. Oto i ona:


W uroczym koszyczku, który zapewne posłuży mi do przechowywania jakichś kosmetyków, znalazłam:
- 10 ml krem do rąk
- 5 ml wody toaletowej Pivonie Flora
- 50 g mydło z masłem shea
- 50 ml żel pod prysznic z serii Werbena
- 15 ml krem do twarzy na noc z serii Immortelle

Jeśli chodzi o moje zadowolenie z otrzymanych kosmetyków to jestem całkiem zadowolona. Nie przeszkadza mi nawet to, że są to miniaturki, chociaż rozumiem, że niektórych może to mierzić. Żałuję tylko, że z trzema z otrzymanych przeze mnie kosmetyków, miałam już styczność wcześniej i nie są one dla mnie niczym nowym. Ba, w domu mam nawet jeszcze jedną 10 ml tubkę kremu oraz jedną 30 ml tubkę kremu. Żel (uwielbiam jego zapach!) i mydło też kiedyś już miałam. Jedynymi nowościami są więc dla mnie: krem na noc oraz woda toaletowa.  Kremu naprawdę jestem bardzo ciekawa i w przyszłym tygodniu zabieram się za jego intensywne testy.



Przy okazji zaktualizowałam zakładkę "Lakierowy kuferek" (KLIK!). Jest w nim wymieniona cała moja lakierowa kolekcja. Dodatkowo każdy lakier, który doczekał się już recenzji jest podlinkowany i klikając na jego nazwę przeniesie Was do posta z nim. Myślę, że takie rozwiązanie jest dla Was, a także dla mnie (już się gubię w recenzjach;)), sporym ułatwieniem. W dodatku jeśli chciałybyście bardzo zobaczyć na moich paznokciach jakiś lakier, który nie doczekał się recenzji piszcie w komentarzu. Nie krępujcie się;) Ułatwi mi to podejmowanie decyzji odnośnie kolejności ich recenzji;)

12 komentarzy:

  1. Super jest ten koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny, fajny... A najśmieszniejsze jest to, że na zdjęciach innych dziewczyn on taki ogromny mi się wydawał, a tu takie maleństwo;)

      Usuń
  2. polubiłam te miniaturki, szkoda, że pojemność jest taka mała, bo świetne kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt... Np 10 ml kremu do rąk to malutko... Chociaż już miniaturka kremu całkiem spora jak na tego typu kosmetyk;)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Może i Tobie coś podobnego kiedyś się trafi;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Już go testuję i na razie mogę powiedzieć tylko, że strasznie drażni mnie jego zapach;/

      Usuń
  5. Też mam koszyczek, ciekawe jakie opinie będziesz miała o tych kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama też jestem bardzo ciekawa jak się np. krem na noc sprawdzi na dłuższą metę...

      Usuń
  6. do mnie paczuszka nie dotarła, a dane adresowe wzięli. :(

    OdpowiedzUsuń