Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

OPI - Berlin There Done That

Ja się pytam: Gdzie jest ta wiosna? Za oknem szaro, ponuro i pada deszcz. Wstrętnie, krótko mówiąc. Tak więc by wpasować się w ten nastrój, na tapetę idzie dziś szaro-bury (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) lakier z niemieckiej kolekcji OPI. Tadadam.. Oto Berlin There Done That.


O aspektach technicznych tego lakieru nie napiszę nic nowego. Całkowite krycie dają dwie warstwy.. Trwałość wyśmienita, jak większości lakierów tejże firmy na moich paznokciach. Aplikacja oczywiście bezproblemowa - lakier nie smuży, pięknie rozprowadza się na płytce paznokcia. Schnięcie w normie, jednak ja i tak, zawsze na lakier nakładam Poshe lub inny topcoat...




 Berlin There Done That to lakier z gamy kolorów, które nazwano mianem "taupe". W zależności od światła raz wpada bardziej w brąz, raz idzie bardziej w stronę szarości. Bardzo elegancki, stonowany odcień. Idealny na każdą okazję - i do pracy i na randkę. Niby to taki typ lakieru, który chyba większość z nas ma w swoich zbiorach, a jednak mi się bardzo podoba i dla mnie jest w pewien sposób niepowtarzalny;)


Mam nadzieję, że wkrótce pogoda zrobi się bardziej wiosenna, wtedy z chęcią będę Was bombardować notkami z bardziej "żywymi" kolorami lakierów. Liczę, że już niedługo, bo bardzo tęsknię za słońcem i znośnymi temperaturami:)

17 komentarzy:

  1. Lubię takie lakiery!:D Chociaż ja sama obecnie walczę z pogodą i pomalowałam paznokcie na żółty neon:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam -wydaje mi się- taki sam z Golden Rose. Ale na OPI choruję, tylko inny kolor :)
    Taki rezerwuję na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor ;) Idealny dla mnie ;))


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news;*

    OdpowiedzUsuń
  4. nie lubię u siebie takich odcieni, ale wszystko się zmienia ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja znowuż uwielbiam takie kolory! Całą zimę królowały u mnie lakiery w kolorze taupe. Teraz pragnę wiosny i używam raczej wesołych kolorków. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo przypomina mi Essie Chinchilly :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polowałam na tą kolekcję w TKu, były miniaturki ale jak na złość tego kolorku nie dali! ;/

    OdpowiedzUsuń