Obserwatorzy

poniedziałek, 27 maja 2013

Proszę Państwa... oto miś :)

Muszę się przed Wami pochwalić moim nowym pandorowym nabytkiem, który przybył do mnie dzisiaj z Danii...


 Oto miś. Nie byle jaki, bo "miś od serca", który jest limitowanym charmsem Pandory i z tego co mi wiadomo w Polsce jest już niedostępny (a przynajmniej tak mi powiedziały Panie w salonie, które próbowały go dla mnie sprowadzić). Tak więc byłam zmuszona go ściągać zza granicy, gdzie oczywiście z jego dostępnością większych problemów nie ma. Ale broń Boże nie żałuję zakupu;) Przyznam się Wam, że siedzę i się w niego wpatruję, bo tak bardzo mi się podoba... Słodziak jeden z niego jest;)

5 komentarzy:

  1. Miś faktycznie przeuroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny Misiu :) Niech Ci się dobrze nosi i szczęście przynosi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczny misiek ;) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cześć, mam pytanie- z jakiejś strony zamawiałaś misia ze złotym serduszkiem?
    Zachorowałam na Pandore- moja fascynacja zaczęła się właśnie od tego Misia, jednak gdy w końcu sie zdecydowałam był już niedostępny :( Może wiesz gdzie można go jeszcze zdobyć? Boje się kupować na Allegro nie umiała bym rozpoznać podróbki... :(
    Dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń