Obserwatorzy

środa, 12 czerwca 2013

Piękny duochrom, czyli Alias od Color Club...

Firma Color Club nie należy do moich ulubionych firm lakierowych (właściwie sama nie wiem do końca czemu...), jednak Alias idealnie trafia w mój gust i jest jednym z moich lakierowych faworytów. Nie jest to zbytnio "letni" kolor, więc w klimat ostatnich deszczowych dni wpisuje się idealnie...


Buteleczka Color Club jest prosta, bez zbędnych dodatków. Może nawet zbyt skromna i zwyczajna jak dla mnie. Pędzelek jest odpowiedni - nie jest ani zbyt gruby ani zbyt cienki (chociaż ja tam lubię "szczoty" od OPI;)). Konsystencja jest... dziwna. Lakier bardzo szybko schnie na płytce, co na początku sprawiało mi problem, gdyż wysychał mi w trakcie aplikacji. Teraz jednak nauczyłam się z nim obchodzić i malowanie nim paznokci nie sprawia mi żadnego problemu. Trwałość natomiast jest naprawdę bardzo dobra. Zwłaszcza w połączeniu z bazą tej samej firmy. W tym przypadku lakier jest w stanie utrzymać się na paznokciach równy tydzień.


Alias to ciężki do opisania kolor. Typowy duochrom. W zależności od oświetlenia oraz jego kąta padania raz jest zielono-żółty, raz fioletowy, a innym razem jeszcze brązowawy. Taki "żuczek" trochę. W buteleczce natomiast mieni się wszystkimi kolorami tęczy. To właśnie mnie w nim urzekło - ta nieokreśloność... Gdybym zresztą musiała jednym słowem opisać jego barwę to nie byłabym w stanie. Jak dla mnie to takie dziwaczne (w pozytywnym tego słowa znaczeniu) cudo.


Na koniec jeszcze pochwalę się mini zakupami, które poczyniłam z racji tego, że wrócił mój apetyt na nowe lakiery.


Apetyt ten podsyciły oczywiście promocje. Zwłaszcza ta na The Man With The Golden Gun z rzekomo płatkami złota, który obecnie w sklepie kupkosmetyk (klik!) jest przeceniony z 149 zł na 59. Oczywiście musiałam skorzystać, gdyż lakier ten chodził mi po głowie już dłuuuugi czas a byłam nawet skłonna kupić go za cenę regularną. Tym bardziej cieszę się, że udało mi się go dorwać na promocji. Do niego dobrałam lakier Polka.com, o którym też już jakiś czas myślałam, a który także był przeceniony. Nie była to co prawda aż tak duża przecena, jednak jakby na to nie patrzeć zawsze lepiej zapłacić 29 zł niż 49;)

25 komentarzy:

  1. Ten ze złotem też mi od dłuższego czasu zaprząta myśli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic dziwnego, bo według mnie jest naprawdę swietny i niespotykany :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny jest, nietypowy i nieokreślony:).
    Złotko od Opi mnie też kusi:((((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dzięki temu go tak bardzo lubię, przez tą "nieokreśloność" ;)

      Usuń
  3. mnie niestety ten CC nie za bardzo się podoba. do złotka opi na szczęście mnie nie ciągnie. za to podoba mi się polka.com ;) no i doskonale Cię rozumiem że skorzystałaś z takiej super promocji. a i zazdroszczę Ci braku apetytu na lakiery (który co prawda właśnie minął :p) bo ja nie mam takich momentów :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje nieszczęście już mój głód lakierowy powrócił ze zdwojoną mocą... Eh, nałóg, normalnie nałóg ;)

      Usuń
  4. Posiadam taki duochrom, choć już nie wiem z jakiej firmy... I szczerze mówiąc to nie wiem co o nich sądzić. Z jednej strony fajny i ciekawy efekt, z drugiej moje dłonie wyglądają w nich jakoś tak "trupio"... A lakierów Color Club nie miałam jeszcze okazji używać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, nie każdemu będzie pasować... Na mnie np trupi efekt dają lakiery brązowe/beżowe z dozą żółci... Na szczęście teraz to już wiem i unikam takich odcieni :)
      A na lakiery CC warto polować w TkMaxxie, bo często mają tam fajne zestawy w jeszcze lepszych cenach (np. 6 lakierów za niecałe 40 zł)

      Usuń
  5. Uwielbiam Aliasa!:) Ale za to złotko Opi nie dałaby nawet 59zł:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się tak ono spodobało, że chyba byłabym w stanie sporo na nie wydać ;)

      Usuń
  6. Piękny, szczególnie że u mnie widać więcej fioletu niż innych barw ;D
    Pokaż złotko *__*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dniach je pokażę, bo mnie zachwyciło i muszę się z Wami podzielić efektem :D

      Usuń
  7. bardzo ładny :)) i Polka.com też mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w rzeczywistości są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciach :)

      Usuń
  8. Śliczny odcień! Polka.com też mam i uważam, że jest absolutnie prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na wszelich swatchach w necie wyglądał wręcz zjawiskowo, więc mam nadzieję, że na pazurkach mnie nie rozczaruje :)

      Usuń
  9. Polka.com nadal mi się marzy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają, więc kto wie, może i w Twoje łapki wpadnie wkrótce :)

      Usuń