Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Wyprzedaż w Pandorze + wygrana w konkursie

Wyprzedaże zaczęły się chyba już wszędzie. W sklepach z ciuchami, butami, akcesoriami. Pandora także uległa i zaczęła sezonową wyprzedaż wycofywanych produktów. Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała...

 Charms o wdzięcznej nazwie "Gołąbek pokoju" kusił mnie już dość długo, jednak jego cena skutecznie mnie odstraszała (399 zł). Nic dziwnego więc, że gdy został przeceniony na 275 zł poleciałam do salonu i w końcu wpadł w moje ręce. Zakupu absolutnie nie żałuję, gdyż naprawdę jest śliczny.


Wczoraj natomiast skusiłam się na jasnofioletową macrame. Oczywiście także jest ona w promocji - wszystkie kolory przecenione są ze 129 zł na 95. Na ręce prezentuje się pięknie, jednak sprawia mi póki co wiele problemów zakładanie jej. Jakoś tak... nie umiem za bardzo tymi sznureczkami manewrować, ale mam nadzieję, że nabiorę wprawy;)


Ostatnio też szczęście mi sprzyja i udało mi się wygrać główną nagrodę w konkursie Pandory na blogu Jestem Kasia (klik!).


Jak widać nagroda już do mnie dotarła, jednak nie było mi dane cieszyć się nią długo, gdyż (za moim pozwoleniem) skonfiskowała ją mama. Takim oto sposobem moja rodzina powitała kolejną pandoroholiczkę (tak, mama także skorzystała z wyprzedaży w Pandorze;)).


W moje ręce jeszcze wpadła piękna, niebieska, zapinana z tyłu, koszula z Mohito, która w dodatku ma piękne gipiurowe zdobienia na kołnierzy oraz rękawach. No cudeńko:) Szkoda, że zapomniałam jej zdjęcie zrobić...;/


A co wam udało się upolować na wyprzedażach? :) Śmiało, chwalić się mi tu!:)

13 komentarzy:

  1. Gratulacje! :) Śliczne bransoletki.

    U mnie na wyprzedażach dosyć spokojnie - złapałam tylko bluzę i spodenki z House'a za pół ceny. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki:*
      Ja tylko w Pandorze szaleję, bo tak to oszczędzam na wakacje;)

      Usuń
  2. Ceny jak dla mnie zabójcze,nawet po przecenie...na szczęście nie noszę żadnej biżuterii :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to zawsze jakiś pociąg do biżuterii miałam, jednak przeważnie były to kolczyki. A teraz Pandora wciągnęła mnie na całego;)

      Usuń
  3. Gratulację wygranej :)
    Bransoletki śliczne :*

    OdpowiedzUsuń