Obserwatorzy

czwartek, 18 lipca 2013

Color Club - Wild At Heart

Jako że pogoda za oknem jest dziś u mnie wręcz cudowna podzielę się dzisiaj z Wami recenzją lakieru, który cały swój urok jest w stanie pokazać właśnie w takich warunkach pogodowych. Tak więc... Dzisiaj serwuję piękny lakier firmy Color Club - Wild At Heart.




Jeśli chodzi o właściwości lakieru, to są one standardowe dla tej firmy i pewnie już nie raz o nich wspominałam. Pędzelek jest standardowy, dobrze się nim maluje. Jednak sam lakier jest dość gęsty, więc trzeba nim dość szybko operować. Oczywiście schnie wręcz błyskawicznie. Trwałość dla mnie jest zadowalająca - mam go na paznokciach już trzeci dzień i wciąż wygląda nienagannie.


Wild At Heart to w buteleczce "zwykły" fioletowy lakier z mnóstwem srebrnego pyłku. Jednak na paznokciach pokazuje on swoje prawdziwe, ukryte oblicze. Oblicze, które mnie osobiście powaliło (zwłaszcza jeśli chodzi o efekt w słońcu). W cieniu na paznokciach jest to fiolet z mnóstwem lekko mieniących się na różne kolory drobinek. Natomiast w słońcu pokazuje on swoje możliwości i widzę w nim dość mocny holograficzny efekt. Odbija cudownie światło i mieni się prawie że na wszystkie kolory tęczy. Cudeńko po prostu.
Niestety mój aparat nie był w stanie oddać w pełni tego efektu, jednak mam nadzieję, że coś na zdjęciach jest widoczne;)


Wybaczcie ostatnią przerwę w pisaniu, ale znów praca zmianowa daje o sobie znać. Ale już wkrótce wakacje;)

12 komentarzy:

  1. wszyscy dziś pokazują fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny :) uwielbiam holograficzne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie do końca nie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może na żywo by cię przekonał bardziej;)

      Usuń
  4. Nie slyszalam nigdy o tej firmie, gdzie kupilas ten lakier? :) Na zdjeciach faktycznie niewiele widac, ale chyba potrafie sobie wyobrazic ten holograficzny efekt :) 3 dni na paznokciach? Wow, w moim przypadku 2 dni to maximum... ;)
    Pozdrawiam!
    ljubmora
    http://allinallcosmetics.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń