Obserwatorzy

piątek, 14 marca 2014

Wielki (??) powrót a przy okazji sprzątanie kosmetyczki, czyli WYPRZEDAŻ ;)

Sama nie wiem jak zacząć tego posta. Może więc zacznę, że dłuuuuugo mnie nie było. Patrząc na daty to będzie gdzieś 5 miesięcy. Dlaczego zniknęłam? Cóż, mam za sobą chyba najgorszy semestr w życiu. Przy tym również chyba najbardziej wymęczającą sesję, z jaką miałam do czynienia. Multum nauki oraz praca w weekendy niestety sprawiły, że niewielką ilość mojego wolnego czasu przeważnie przeznaczałam na nadrabianie niedoborów snu.

Teraz jednak zanosi się na to, że wolnego czasu będę mieć więcej więc mogę powrócić. Co prawda notki nie będą się pojawiać na pewno codziennie ale myślę, że ogólnie wpisy będą w miarę regularne. No może jedynie oprócz pewnego okresu w kwietniu, kiedy to wyjeżdżam na zasłużone wakacje w tropiki:)

Przy okazji powrotu zrobiłam też przegląd kosmetyczki i wybrałam rzeczy, których nie używam i których chciałabym się pozbyć. Jest to paletka The Balm, The Body Shop, troche lakierów OPI i innych. Zachęcam więc do zajrzenia do zakładki " Sprzedam!" u góry strony albo kliknięcia w link poniżej :)

Wyprzedaż :)


Muszę przyznać, że stęskniłam się za Wami i cieszę się, że waracam tutaj. Nawet bardzo :)

8 komentarzy:

  1. witam z powrotem :) miło Cię znowu tu widzieć :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, kiedy nowy wpis? Ja tu cierpliwie czekam. Zabralam się nawet za projektowanie stron mobilnych żeby mi się tak czas nie dlużyl. Wróc do pisania bloga, bo naprawdę fajnie się czytało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście dawno nie było nic nowego na blogu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w tym miesiącu również nastąpiło wietrzenie kosmetyczki, ale większość rzeczy po terminie, więc nie nadaje się na wyprzedaż :)

    OdpowiedzUsuń